FAQ

ACCOUNT OPENEN / ACCOUNTBEHEER

Hoe open ik een Eurotiercé-account?

Je moet 21 jaar of ouder zijn, geen verbod hebben om online te gokken, een Belgische inwoner zijn en het registratieformulier op de pagina « Inschrijven » invullen en opsturen naar de Kansspelcommissie.

Hoeveel kost het om een account te openen?

Het openen van een Eutrotiercé Account is gratis, zonder opstart-, beheer- of administratiekosten.
Zodra je account is aangemaakt, moet je deze financieren (minimaal €10). Dit bedrag staat volledig tot je beschikking om je eerste weddenschappen of spellen te registreren.

Ik heb me geregistreerd, maar de kansspelcommissie weigert mijn account goed te keuren

Controleer je gegevens, want het kan zijn dat je iets hebt weggelaten bij het registreren. Het is ook mogelijk dat een fout in je voor- of achternaam de reden is voor de weigering. Zorg ervoor dat je de gegevens invult die op je identiteitskaart staan.
Als het probleem zich blijft voordoen, kun je contact met ons opnemen via het contactformulier en ons een fotokopie van je identiteitskaart sturen zodat we je gegevens kunnen controleren en je account kunnen valideren.

Ik ben geregistreerd, maar ik kan geen weddenschap plaatsen

Het kan zijn dat de Kansspelcommissie je account niet heeft goedgekeurd. Je kunt dit zien in je account in het klantengedeelte. Het kan ook zijn dat je account nog niet is goedgekeurd. Als je een storting hebt gedaan via een bankoverschrijving, neem dan ten minste twee werkdagen de tijd.
Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier en zullen wij u helpen het probleem te identificeren.

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten

Als je het e-mailadres weet dat aan je account is gekoppeld, kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. Je gebruikersnaam wordt je toegestuurd wanneer je je wachtwoord opnieuw instelt.
Als je het e-mailadres dat aan je account is gekoppeld niet weet, neem dan contact met ons op via het contactformulier. We zullen je helpen je gegevens te herstellen.

Hoe kan ik een gokverbod voor mezelf aanvragen?

Vul het uitsluitingsformulier in dat beschikbaar is op de website van de Kansspelcommissie, voeg een kopie van beide zijden van je identiteitskaart bij en stuur het naar de Kansspelcommissie

STORTINGEN EN OPNAMES

Zijn mijn betalingen veilig?

Alle betalingen en transacties die je doet op Eurotiercé zijn beveiligd via SSL-encryptie.

Ik heb een storting gedaan op de rekening, maar ik heb nog steeds geen tegoed ontvangen:

Als je een storting hebt gedaan via een bankoverschrijving, kan het tot twee werkdagen duren voordat je Eurotiercé-rekening is gecrediteerd. Neem daarna contact met ons op via het contactformulier.
Wist je dat je ook via Bancontact kunt betalen? Het is onmiddellijk en volledig veilig.

Ik kan mijn rekening niet crediteren met een VISA-kaart

De Belgische regelgeving staat niet langer creditcards toe.
VAlleen debetkaarten zijn toegestaan (Bancontact). Je kunt ook een overschrijving doen. In dat geval moet je rekening van Eurotiercé binnen twee werkdagen gecrediteerd zijn.

Hoe neem ik geld op? Hoe lang duurt dat?

Op de site hoef je alleen maar « Klantenzonte » --> « Opnemen » te selecteren en het bedrag van je geldopname in te voeren.
De overschrijving gebeurt automatisch en onmiddellijk. Binnen enkele seconden na je aanvraag staat het geld al op je bankrekening.

PAARDENWEDDENSCHAPPEN

Kan ik een paardenweddenschap op internet annuleren?

Inzetten kunnen worden geannuleerd 15 minuten nadat ze zijn geregistreerd
Na 15 minuten, als de inzet een niet-starter bevat, is annulering nog steeds mogelijk tot de start van de race.

Hoe annuleer ik een paardenweddenschap?

Je hebt 15 minuten na het plaatsen van een paardenweddenschap om deze te annuleren totdat de verkoop sluit, d.w.z. een paar seconden voor de start.

Let op: Jackpot weddenschappen (Simple Jackpot en 2sur4 Jackpot) kunnen niet geannuleerd worden.

Ga naar je lopende weddenschappen om je weddenschappen te annuleren.

Mijn e-mails met bevestigingen van geplaatste/gewonnen bets bereiken me niet meer

Controleer het e-mailadres dat wordt weergegeven in uw klantenzone en uw communicatievoorkeuren.

Als alles er goed uitziet, kun je ook de map “Spam” of “ongewenste e-mail” in je inbox controleren.

Als het probleem zich blijft voordoen, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier en zullen wij u helpen het probleem te identificeren.

Ik heb vlak voor de start gegokt: hoe weet ik of mijn weddenschap is doorgegaan?

Je zou een Pop-Up ter bevestiging van je bet moeten zien verschijnen als je bet is geregistreerd.

Je kunt ook je lopende weddenschappen bekijken om te zien of je weddenschap is gevalideerd.

Een weddenschap die volgens mij wint, wordt gemarkeerd als verliezer

Controleer de details van je bet.
Tip: als het een formule of een combinatie is, kun je de verschillende combinaties van eenheden bekijken door op de inzet te klikken in je inzetgeschiedenis.

Maar als je na het controleren nog steeds niet kunt vinden wat je zoekt, kun je contact met ons opnemen via het contactformulier

De race waarop ik heb gewed en die ik heb gewonnen, loopt al 30 minuten en ik heb mijn winst nog niet ontvangen

Er kan een onderzoek zijn geweest door de racestewards of, in het geval van de Quinté+ race, kan er een langere vertraging zijn geweest vanwege het grotere aantal controles op dit type race.

Als je 5 minuten nadat de rapporten zijn gepost nog steeds je winst niet hebt ontvangen, kun je contact met ons opnemen via het contactformulier

Ik speelde een Quinté+ met Pariez SpOt en ik ken de nummers van de gekozen paarden niet

Je kunt ze vinden in je bevestigingsmail of in je klantengedeelte onder « lopende weddenschappen ».

Ik speelde een inzet in de veldformule en het tarief is hoger dan ik had verwacht:

Als je een PMU Frankrijk veld formule hebt gespeeld, is het mogelijk dat het als een « Aller-Retour » wordt gespeeld en daarom worden de paarden in het veld in alle mogelijke volgordes geselecteerd.

Dus een 2X in « Aller-Retour » kost je twee keer zoveel als een « Aller-Simple », een 3X ticket zes keer zoveel en een 4X ticket vierentwintig keer zoveel.

Een wedstrijd is geannuleerd of uitgesteld en ik heb mijn geld niet teruggekregen.

In het geval van afgelasting of uitstel van races zullen onze teams zich inspannen om de situatie uiterlijk de volgende dag recht te zetten.

Als deze termijn wordt overschreden, neem dan contact met ons op via het contactformulier

Wat is Pariez SpOt?

Pariez spOt is voor :

  • degenen die niet bekend zijn met racen, zodat ze kunnen spelen met automatische hulp bij het wedden
  • hoe meer initiatiefnemers die een extra kans willen om te winnen
  • gokkers die geen tijd hebben gehad om hun weddenschappen voor te bereiden

De verschillende manieren om in te zetten bij Quinté+ spOt :

  • Automatisch: de paarden in jouw weddenschap worden voor je geselecteerd op basis van de wedstrijden die al geregistreerd zijn.
  • Gemengde formule: je kiest een deel van je paarden en laat Quinté+ spOt voor de rest zorgen
  • Gecombineerde formule: speel tot 8 paarden.
  • Gemengde en Gecombineerde formule: speel met maximaal 8 paarden door een aantal van jouw paarden te kiezen en Quinté+ spOt voor de rest te laten zorgen.

Hoe ga ik een Pariez spOt weddenschap aan?

Als je een Quinté+ spOt wil spelen: klik 5 keer na elkaar op het SpOt icoon: je inzet zal Y-Y-Y-Y-Y geschreven worden.

Pas na validatie kun je (in de bevestigingspop-up of in je huidige inzetten) de nummers zien die het systeem voor je heeft gekozen.

Je wilt een SpOt Kwartaal spelen, maar je hebt een favoriet nummer (bijvoorbeeld 7) dat je echt wilt spelen: je voert achtereenvolgens 7-spOt-spOt-spOt in en je inzet wordt voorlopig geschreven als 7-Y-Y-Y.

Hoe laat kan ik beginnen met wedden op internet?

Je kunt op elk moment wedden op alle races die worden aangeboden door Eurotiercé.

Kan ik de dag ervoor inzetten?

Je kunt de dag ervoor weddenschappen afsluiten op Belgische races en races in het PMU programma.
Je weddenschappen worden vooraf geregistreerd en de volgende ochtend naar PMU gestuurd.

Waar kan ik een overzicht van mijn paardenweddenschappen zien?

Al je paardenweddenschappen worden opgeslagen in je « Historiek van paardenweddenschappen » in je klantenzone.

Om ze te bekijken, klik je op je profielpictogram in de rechterbovenhoek en vervolgens op « Lopende weddenschappen ».
Je kunt dan je voltooide en huidige weddenschappen raadplegen.

Voor de geschiedenis van je sportweddenschappen, zie de «Sportweddenschappen» FAQ hieronder.

Hoe weet ik of ik gewonnen heb?

Je kunt de resultaten van je paardenweddenschappen vinden in je « Historiek van paardenweddenschappen »

Je kunt ook vragen om een e-mail ter bevestiging van de weddenschap via je Communicatievoorkeuren.

Hoe worden mijn winsten uitbetaald?

Als je een inzet wint, wordt je winst automatisch bijgeschreven op je spelersaccount.

SPORTWEDDENSCHAPPEN

Mijn weddenschappen werd afgewezen. Waarom was dit?

Er kunnen limieten worden gesteld aan de ingezette bedragen per inzet, per dag en per week om de belangen van onze spelers te beschermen.
Het instellen van limieten hangt af van de wedstrijden en kansen die worden aangeboden.

Het is ook mogelijk dat de weddenschap niet beschikbaar is als de wedstrijd net is begonnen of als de kansen worden bijgewerkt tijdens de live sessie.

Waarom wordt mijn weddenschappen als verliezer beschouwd?

Sommige sporten hebben specifieke regels, zoals tennis, voetbal, golf, enz.

We raden je aan om de regels voor sportweddenschappen te controleren.

Raadpleeg ook een site met uitslagen van sportweddenschappen voordat je contact met ons opneemt bij eventuele fouten.

Op welke evenementen kan ik een weddenschap plaatsen?

Je kunt wedden op alle weddenschappen die op onze site worden aangeboden. Je hoeft je alleen maar te registreren en in te loggen wanneer je een weddenschap wilt plaatsen.

Voor elke sport bieden we weddenschappen aan op alle nationale en internationale kampioenschappen en toernooien. De lijst met huidige weddenschappen is altijd beschikbaar in de kolom linksboven op de site.

Waar kan ik een overzicht van mijn sportweddenschappen zien?

Al je sportweddenschappen worden bijgehouden in het gedeelte « Mijn weddenschappen » zodat je je winsten kunt bijhouden.

Om ze te bekijken, klik je op « Mijn weddenschappen ». Je kunt dan je voltooide en huidige weddenschappen bekijken.

Hoe weet ik of ik gewonnen heb?

Om erachter te komen of je hebt gewonnen, ga je naar de sectie « Mijn weddenschappen ». Daar kun je de resultaten van je laatste inzetten zien, evenals eventuele winsten.

Comment mes gains me sont-ils versés ?

Als je een inzet wint, wordt je winst automatisch bijgeschreven op je spelersaccount.

Hoe plaats ik een sportweddenschap op Eurotiercé?

Om een weddenschap te plaatsen, kies je het evenement en vervolgens de wedstrijd waarop je wilt wedden. De wedstrijd wordt weergegeven met de dag en de aftraptijd.
Het enige wat je hoeft te doen is het type weddenschap kiezen en het bedrag dat je wilt inzetten op de uitslag van de wedstrijd.

Wanneer kan ik een weddenschap plaatsen?

Je kunt de weddenschappen van je keuze plaatsen zolang ze worden aangeboden op de site. We raden je echter aan om jezelf wat tijd te gunnen om je weddenschappen te plaatsen, zodat je zeker weet dat je de weddenschap aangaat die het beste bij je past. Wacht dus niet tot het laatste moment!

Je kunt ook live weddenschappen plaatsen op de meeste sportevenementen die Eurotiercé aanbiedt.

Kan ik mijn weddenschappen annuleren?

Het is onmogelijk om een sportweddenschap te annuleren als deze eenmaal is gevalideerd.

TECHNISCH

Is de site veilig?

Financiële transacties worden beveiligd door betaaloperatoren HiPay en Ingenico, leiders op de Belgische en Europese markt.
Ons wachtwoordbeleid is een sterk wachtwoordbeleid, waardoor de kans op identiteitsdiefstal sterk wordt verkleind. Daarnaast zijn belangrijke handelingen onderworpen aan veilige validatieprocedures.

Op Eurotiercé kun je dus in alle vertrouwen rondkijken, je account opwaarderen en weddenschappen plaatsen.

Welke browser moet ik gebruiken om op Eurotiercé te surfen?

De meeste browsers zijn compatibel met Eurotiercé.

Voor de best mogelijke ervaring raden we je aan de nieuwste versies van Google Chrome of Firefox te gebruiken.

Ik kan de races niet live zien

Om toegang te krijgen tot de afbeeldingen op Eurotierce, moet je minimaal €10 hebben ingezet op paardenweddenschappen in de afgelopen 30 dagen.

We willen je er ook aan herinneren dat je alle wedstrijden in het PMU programma gratis kunt volgen via de Equidia website.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier als je problemen hebt met de video live.

Ik kan de races niet zien op mijn tablet of smartphone

Met onze service kun je racebeelden uitzenden naar recente iPad- en Android-tablets.

Je kunt een ander apparaat proberen om te zien of het probleem zich blijft voordoen.

Ik krijg een vertraging als ik Video Live bekijk

Als je de indruk hebt dat het weddenschapvenster gesloten is voor de start van de race, dan komt dat waarschijnlijk omdat het beeld waar je naar kijkt niet live is.

Als je een vertraging opmerkt, raden we je aan om de live video regelmatig te verversen.

We willen je er ook aan herinneren dat je alle wedstrijden in het PMU programma gratis kunt volgen via de Equidia website.



Voer uw e-mailadres in het onderstaande veld in en wij sturen u een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.